Časté dotazy

    1. Mám slevový kód. Jak ho mohu použít?
      V košíku pod produkty máte kolonku (Vložit slevový kód) sem vložíte kód, který máte k dispozici, poté klikněte na tlačítko "PŘIDAT". Slevový kód lze použít jen jednou. Celková sleva z objednávky může být maximálně do výše 20%, pokud není určeno jinak.

    2. Jsou v ceně zahrnuty náklady na dopravu?
      Vaše objednávka bude doručena ZDARMA při objednávce nad 1500 Kč. V případě nižší objednávky, je účtována doprava 129 Kč. Vrácení zboží je zdarma.

    3. Jaká je dodací lhůta objednaného zboží?

      Praha

      Pondělí až pátek:

      1. Objednávky přijaté do 9:00 Vám budou doručeny ve stejný den.
      2. Objednávky přijaté po 9:00 Vám budou doručeny následující den.

      Sobota, neděle a státní svátek:

      1. Objednávky přijaté v sobotu, neděli a v den státního svátku Vám budou doručeny nejpozději následující pracovní den.


      Česká Republika

      Pondělí až pátek:

      1. Objednávky přijaté do 13:00 Vám budou doručeny následující pracovní den.
      2. Objednávky přijaté po 13:00 Vám budou doručeny 2. následující pracovní den.
      3. Objednávky přijaté v pátek po 16:00 Vám budou doručeny nejpozději v úterý následujícího týdne.

      Sobota, neděle a státní svátek

      1. Objednávky přijaté v sobotu a neděli Vám budou doručeny nejpozději v úterý následujícího týdne.
      2. Objednávky přijaté v den státního svátku Vám budou doručeny 2. následující pracovní den.
    4. U dodaného zboží nebyla faktura.
      Fakturu obdržíte e-mailem spolu s objednávkou nebo ji uvidíte ve svém zákaznickém účtu.

    5. Zapomněl jsem heslo ke svému účtu. 
      Prostřednictvím odkazu "Zapomenuté heslo" v sekci "Přihlášení" můžete požádat o nové heslo. Obdržíte e-mail s odkazem na vytvoření nového hesla.                                                                                                                                                                                       
    6. Víno, které jsem obdržel mi nechutná.                                                                                                                                                      V případě, že si objednáte víno, které Vám nechutná, prosím kontaktujte nás e-mailem a my zařídíme svoz vína a vrácení peněz nebo výměnu za jiné zboží. Vrácení vína akceptujeme  maximálně 3 měsíce od objednávky.